Noteikumi
Distances līgums ir vienošanās par preces iegādi vai pakalpojuma sniegšanu, kas noslēgta neklātienes apstākļos, izmantojot distances saziņas līdzekļus
Distances līgums
Pircējs - fiziska vai juridika persona, kas vietnē iegādājas pārdevēja ražoto preci.
Pārdevējs - Agnese Ozola, reģ.nr. 30089312518, adrese Ganu iela 1-20, LV-1010, Rīga, Latvija.
Vietne - www.ozolvile.lv
Prece - Latvijā ražoti trikotāžas apģērbi.
Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:
Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.
Šie Vietnes lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir preces pirkuma līguma neatņemama sastāvdaļa un nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, Preces piegādes noteikumus un nosacījumus, pasūtījuma atcelšanas kārtību un Preces atgriešanas noteikumus, naudas atmaksas noteikumus, strīdu risināšanas noteikumus.
Pārdevējam
ir tiesības jebkurā brīdī mainīt, labot vai papildināt Noteikumus saskaņā ar
tiesību aktos noteiktajām prasībām. Šādas izmaiņas stājas spēkā pēc to
publicēšanas Vietnē.
Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī pēc saviem ieskaitiem mainīt Vietnē
norādītās cenas un/vai izveidot jaunus maksas pakalpojumus.
Līgums starp Pircēju un Pārdevēju skaitās noslēgts no brīža, kad Klients, izvēlējies Preces, ievietojis tās savā preču grozā, norādījis piegādes adresi un iepazinies ar noteikumiem, pasūtījuma apstiprinājuma logā atzīmējot "Piekrītu lietošanas noteikumiem”
Pasūtījuma apstiprinājums tiek nosūtīts uz Klienta norādīto e-pasta adresi.
Samaksas kārtība
Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo interneta veikalu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. PVN ir iekļauts norādītajā preces cenā.
Preču piegādes izmaksas nav iekļautas norādītajā Preču cenā. Lai noskaidrotu precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas, ievietojiet virtuālajā grozā visas Preces un dodieties uz “Grozs”. Izvēloties piegādes veidu un vietu, sistēma norādīs precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas.
Ja pasūtījumā ir vairākas Preces un tās netiek piegādātas vienlaicīgi, par to iepriekš brīdinot Klientu, tiek aprēķināta atsevišķa maksa par katru piegādi.
Pasūtījuma apmaksu Klients veic:
1. ar bankas maksājumu karti lietojot Interneta veikalā iestrādātos maksājumu rīkus;
2. ar pārskaitījumu uz Pārdevēja norādīto bankas kontu, norādot pasūtījuma numuru, kas atrodams Pārdevēja sagatavotā un Pircējam uz e-pastu nosūtītā rēķinā par atbilstošo pasūtījumu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
Klientam ir jāveic apmaksa Pārdevējam 1 (vienas) darba dienas laikā.
Sūtījumu apstrādes laiki
Ja preces ir pieejamas noliktavā, mēs apstrādāsim jūsu pasūtījumu 2-5 darba dienu laikā. Pasūtījumi netiek nosūtīti vai piegādāti brīvdienās vai svētku dienās.
Ja preces nav pieejamas noliktavā, tad izgatavošanas laiks ir 10-15 darba dienu laikā. Pasūtījumi netiek nosūtīti vai piegādāti brīvdienās vai svētku dienās.
Ja mums ir liels pasūtījumu apjoms, piegāde var aizkavēties par dažām dienām. Ja Jūsu Pasūtījuma piegāde būtiski aizkavēsies, mēs ar Jums sazināsimies pa e-pastu vai tālruni.
Piegādes tarifi un laiks
Jūsu pasūtījumu piegādes izmaksas tiks aprēķinātas un parādītas izrakstīšanās laikā.
Piegādes veids: Latvijas Pasts pakomāts
Sūtīšanas maksa: 3,00€
Paredzamais piegādes laiks: 1-6 darba dienas.
Pilns pakomātu adrešu saraksts pieejams šeit
Piegādes veids: Latvijas Pasts nodaļa
Sūtīšanas maksa: 3,50€
Paredzamais piegādes laiks: 1-6 darba dienas.
Piegādes veids: Express Pasts kurjers (Latvija)
Sūtīšanas maksa: 5€
Paredzamais piegādes laiks: 1-15 darba dienas.
Piegādes veids: Express Pasts kurjers (Eiropa)
Sūtīšanas maksa: 15€
Paredzamais piegādes laiks: 5-15 darba dienas.
Piegādes veids: Express Pasts kurjers (Pasaule)
Sūtīšanas maksa: 25€
Paredzamais piegādes laiks: 5-15 darba dienas.
Pārdevējs apņemas piegādāt Klientam Preces, ievērojot Preču aprakstos norādītos piegādes termiņus. Ja preču piegāde kavējas neparedzētu un no Pārdevēja neatkarīgu un atkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Klientu un saskaņot visus jautājumus par Preču piegādi.
Gadījumos, kad Klients saņemot Preces, pamana, ka sūtījumā nav atbilstošās Preces vai Preces nav pareizā izmēra, krāsas vai citas neatbilstības, Klientam nekavējoties jāinformē Pārdevējs.
Atteikuma tiesības un preču atgriešana
1. Ja Pircējs ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tad Pircējs (patērētājs), nesniedzot nekādu pamatojumu, var izmantot atteikuma tiesības. Ievērojot Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” nosacījumus, un Pircējam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā no preces/preču piegādes brīža atkāpties no pirkuma līguma, iesniedzot “Ozolvīle” iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu.
2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējs nosūta Pārdevējam atteikuma vēstuli uz e-pastu info@ozolvile.lv. Pircējs norāda savu pasūtījuma numuru, iemeslu preces atgriešanai vai maiņai. Atteikuma vēstuli pircējam ir iespējams rakstīt brīvā formā vai pajautāt atsūtīt vēstules sagatavi, rakstot uz e-pastu info@ozolvile.lv.
3. Pārdevējs saņemot atteikuma pieteikumu, nekavējoties paziņo Pircējam par tā saņemšanu, nosūtot elektronisko paziņojumu uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.
4. Uzskatāms, ka Pircējs ir ievērojis atteikuma tiesību termiņu (14 dienas), ja Pircēja iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūta Pārdevējam pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Strīdus gadījumā Pircējam ir pienākums dokumentāri pierādīt atteikuma tiesību izmantošanas termiņu.
5. Pēc iesnieguma par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīšanas Lietotājs piegādā preci atpakaļ “Ozolvīle” uz adresi: Krustpils iela 15, Rīga, LV-1073 (nododot preci klātienē darbnīcā vai nosūtot preci ar pakomāta starpniecību (Rīgas T/C Ozols pakomāts) oriģinālajā iepakojumā, bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā. Šis termiņš ir uzskatāms par ievērotu, ja Lietotājs preces piegādā atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
6. “Ozolvīle” apņemas bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņēmis Pircēja iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu un preces atgriešanas dienas, iesniegt atmaksas pieteikumu Pircējam viņa samaksāto naudas summu par preci.
7. Ja Pircējs izmanto atteikuma tiesības savlaicīgi, šis Līgums tiek izbeigts un Pārdevējs atmaksā Pircējam no viņa saņemtos maksājumus, uz atteikuma pieteikumā norādīto norēķinu kontu vai, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Pircējs izmantojis sākotnējam darījumam, ja Pircējs atteikuma pieteikumā nav norādījis norēķinu konta numuru.
8. Ja Pircējs preču pasūtīšanas brīdī bija skaidri izteicis vēlmi preces saņemt, izmantojot tādu piegādes veidu, kas nav Pārdevēja piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids, Pārdevējam nav pienākuma atmaksāt Pircēja piegādes papildu izdevumus.
9. Preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas sedz Pircējs. Ja preci tās īpašību dēļ nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu vai pakomātu, Pircējs sedz visas ar preces atpakaļatdošanu saistītās izmaksas.
10. Pircējs atteikuma tiesības var izmantot, ievērojot šādus nosacījumus:
10.1. atgrieztajai precei(-ēm) jābūt oriģinālā iepakojumā;
10.2. prece nedrīkst būt bojāta;
10.3. prece nav lietota, saglabāta sūtījuma kastīte, nav zaudējusi tirdzniecības izskatu (saglabātas etiķetes piestiprinātas pie apģērba, drošības plēvītes u.c.) (tas neattiecas uz jau piegādes laikā bojātu preci, par kuru pie preces saņemšanas apstiprinājuma Pircējs ir norādījis iebildumus);
10.4. atpakaļ sūtāmai precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija saņemšanas brīdī.
11. Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ preci, ja netika ievēroti termiņi attiecībā uz preces atgriešanu.
12. Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, noteikti atdodot preces iegādāšanās dokumentu, piegādes dokumentu un citus preces piederumus, kas tai bija pievienoti tās saņemšanas brīdī. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, Ozolvīle ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Pircējam par preci samaksāto naudu.
13. Sīkāku informāciju par to, kas ir atteikuma tiesības, Pircējs, var iepazīties mājaslapas adresē: http://www.ptac.gov.lv
Strīdus risināšanas noteikumi
Visus strīdus, kas radīsies starp Klientu un Pārdevēju, vai kas radīsies saistībā ar Preču pirkumiem, Puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un pieņemamu risinājumu.
Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās LR tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi [email protected] vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Krutpils iela 15-305, LV-1073, Rīga, Latvija. Sūdzība tiks izskatīta 7 (septiņu) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze